1907 Hatsudoki Seizo Co.,Ltd. içten yanmalı motorların üretim ve satışı için kuruldu.

1930 3 tekerlekli araç üretimi başladı.
1939 Ikeda Fabrikası üretime başladı.
1951 Şirket ismi Daihatsu Motor Co., Ltd. olarak değiştirildi.
1957 3 tekerlekli kompakt "Midget" modelinin üretimi başladı.

1961 Ikeda II fabrikası üretime başladı.
1967 Toyoto Motor Sales Co. Ltd. ile ortaklık anlaşması yapıldı.
1972 Makine ekipmanları üretmek amacıyla Tada Fabrikası üretime başladı.
1973 Kyoto fabrikası küçük araç üretimine başladı.
1974 Shiga (Ruyo) Fabrikası üretime başladı.
1977 Charade (993 cc)'nin üretimi başladı.
1981 Cuore modelinin üretimi başladı.
1983 Ikeda Fabrikası “Mükemmel Üretim Ödülü”nü kazandı.
1984 Rocky modelinin üretimi başladı.
1984 Daihatsu 850 Cab/Cab Van modellerin CKD üretimi Çin’de başladı.
1984 "Hijet" modelinin KD üretimi Tianjin, Çin’de başladı.

1985 Toplam araç üretimi 10.000.000 adedi aştı.
1986 Çin'de Charade modelinin CKD üretimi başladı.
1989 Feroza ve Applause modellerinin üretimi başladı.
1990 Asian Motors Co. Inc, Kore ile teknik işbirliği anlaşması yapıldı.
1992 Endonezya P.T Daihatsu ile ortaklık anlaşması yapıldı.
1992 Piaggio V.E ile yapılan anlaşma sonucu Hijet'in üretimi Italya’da başladı.
1992 Toplam motor üretimi 15.000.000 adedi aştı.
1993 Charade Gtti modeli 41. Safari Rallisinde A7 kategorisinde 1., genel kategoride 5. sırayı aldı.
1994 Malezya'nın ikinci ulusal aracı Kancil’in yapılan ortaklık anlaşması sonucunda Cuore modeli baz alınarak üretimine başlandı.
1995 Endonezya'da New Zebra Espass üretimine başlandı.
1995 Yeni binek araç Move Japonya’da üretilmeye başlandı.
1996 Malezya’da Rusa modelinin üretimine başlandı.
1996 Hijet’in üretimi Vietnam’da başladı.
1996 Yeni hafif ticari araç Midget II'nin üretimine başlandı.
1996 Daihatsu ile Çin'in Liuzhou Wuling Motor Co. Ltd. şirketi arasında teknik işbirliği anlaşması yapıldı.
1996 Gran Move modelinin üretimine başlandı.
1997 Daihatsu'nun 90.kuruluş yıldönümü kutlandı.
1997 Terios 4*4 modelinin üretimine başlandı.
1997 Malezya'da üretilen Kancil modelinin toplam üretimi 100.000 adedi aştı.
1998 Sirion modelinin üretimi başladı.
1998 Malezya’nın ulusal 4*4 aracı Kembara’nın üretimine başlandı.
1998 Kyoto fabrikası ISO 14001 sertifikası almaya hak kazandı.
1998 Toplam araç üretimi 20.000.000 adede ulaştı.
1999 Tada fabrikası ISO 9001 sertifikası almaya hak kazandı.
1999 Binek araç Atrai Wagon'un üretimine başlandı.
1999 Taruna’nin üretimi Endonezya’da başladı.
1999 Naked ve Extol modellerinin üretimine başlandı.
2000 Head (Ikeda), Shiga (Ryuo) ve Tada fabrikaları ISO 14001 sertifikası almaya hak kazandı.
2000 Altis modelinin üretimine başlandı.
2000 Pakistan’da Cuore üretimi başladı.
2000 YRV modelinin üretimine başlandı.
2001 Daihatsu'nun merkez ofisi Ikeda'da CNG Eco-Station açıldı.
2001 Move modelinin üretimi 1 milyon adedi aştı.
2001 Yüksek performanslı TOPAZ katalizörü geliştirildi.
2001 MAX modelinin üretimine başlandı.
2002 Holding şirketi Perodua Auto Corporation Sdn. Bhd Malezya’da kuruldu.
2002 Copen modelinin üretimine başlandı.
2003 Endüstriyel motor üretimi için yeni Kagami fabrikası tamamlandı.
2003 Çin’de Terios üretimi başladı.
2004 Toyota ile ortak geliştirilen Boon'un üretimine başlandı.
2005 Entek Araçlar Dış Ticaret A.Ş. Daihatsu Türkiye Motorlu Araçlar A.Ş. adını aldı.
2006 Terios, Red Dot Design ödülü aldı.
2007 Daihatsu’nun kuruluşunun 100.yılı kutlandı.
 
 
 
 
 
 
 
 
  Yazdır
Kişisel Verilerin Korunması
Bayi Ağı Haber Grubu Üyeliği Global
Copyright Daihatsu.com.tr tüm hakları saklıdır. Yasal Bilgiler
Web Tasarımı